Ahad, Mac 27

Emosi yang berairmata sedih.

aku hanya manusia biasa juga tak lari dari melakukan kesilapan.ya, mungkin aku telah melukakan hati ramai pihak dengan sikap aku yang selalu beremosi dengan temper tak tentu pasal,dan kadang-kadang ia menyebabkan aku rela membisu seribu bahasa dari melontarkan kata-kata terus.

:aku terlalu emosi dengan benda-benda remeh , dan takala hati sedih timbul pula rasa menyampah dengan keadaan sekeiling yang entah apa-apa tak respon untuk sehari begini.
-masalah dengan family.mak abah aku selalu bergaduh dan ini menyebabkan aku terlalu tertekan.bukan aku tak pernah lari dari keluarga dulu sebab malas nak dengar setiap apa butir bicara yang memang buat aku menjadi bertambah tertekan.
-aku hanya inginkan suasana yang sentiasa aman tanpa bisingan orang-orang lain.aku TAK SUKA!!.
kenapalah orang lain tak paham mood aku yang tak stabil ni.ishhh sedih :(

:lari dari masalah pun tak gunakan.aku rasa kalau ada satu lagi dunia lain yang aku dapat jejak,akulah orangnya yang ingin kesana.aku terlalu tertekan dengan masalah begini.aku tak pernah suka dengan keadaan yang memaksa.KENAPA orang lain tak nak FAHAM aku !
-kenapa aku tak boleh lari dari keadaan begini ?arggggggghhh !

Tiada ulasan: