Ahad, April 24

clubbing itu apa ?

dalam hidup aku ini adalah pengalaman aku masuk club, apa yang ada dalam club ? mestilah MAKSIAT der , aku tengok keadaan dalam tu sesak sgt, rasa tak bernafas dengan asap rokok dan air setan yang banyak, tapi lagi kelakar apa yang aku minum adalah air KOSONG je, hihiii

: dalam pemerhatian aku banyak annak melayu lagi ramai berpeluk , bercumbu , meneguk arak tanpa rasa MALU der , kesian dunia ni kan, ada yang muka bajet bajet bagus tapi bila masuk club mcm HAKTUI perangai , lagi 1 hal menari tu awek boleh tukar tukar dan suka suka boleh raba atas bawah ni, aduhai ..

: aku kat dalam tu sampai pukul 3 pagi lebih , maybe orang akan pandang aku pun sama JAHAT sebab masuk clubkan ,tapi aku pun baru first time , nak tengok keadaan club tu camner . haha

: ok lah apa pun org nak kata pasal manusia sekarang orang bole kata , tapi jangan menilai orang lain sebab apa yang dia buat , orang kata ' niat hati kita kena betul ,baru ok' tapi aku takut juga masuk club sebab takut kena rush dengan polis , abis aku .tapi tak minum tak de hal lah. apa yang aku lihat tak sama apa yang korang fikir , renung renungkan :) -__-

Tiada ulasan: