Khamis, Mac 17

bermula dengan perasaan sayang tapi berakhir dengan kekeliruan perasaan .

dari cerita yang pilu,ku harap kau mengerti apakah hidup tanpa ketenangan jiwa ini. kuingin bersama-sama ,diriku yang terpinggir ,dimana kesetiaan ini ,kau mudah melupakan aku . lepaskanlah !
: ini bait-bait lagu lepaskanlah by shiela abdull .

-aku selalu mengakui hati suka, tapi bila menjelama perasaan suka tetapi hati mengatakan tidak .
rasionalkah aku untuk berkasih pada usia begini ? malasnya aku ingin mengambil hati lelaki itu tapi bila kau harapkan yang ini, yang lain pula menghampiri. tapi aku perlukan 1 tangkapan bahwasanya aku memang memerlukan 1 perasaan kasih diantara sayang yang ada itu berdiri dihadapan aku menyatakan cinta .

-bila waktu sekolah orang lain ada peranan dalam cinta monyet . aku bagai pokok pisang menanti buah yang tak gugur . bila berakhir zaman semasa menjadi pelajar aku cuba ingin berkasih tapi selalunya aku lebih memandang kepada rupa tu extra sebab aku suka lelaki yang manis wajahnya dan tak terlalu mengongkong. bila jumpa hingga menjadi separuh gila semasa bercinta .aku menganggap akulah seorang penyinta pada sang arjuna .

tapi aku silap kerana, aku tidak menghargaai mana-mana lelaki yang aku kasih hanya untuk tempoh lama .aku ingin mereka selalu membuat gegar jantungku kencang selalu tapi yang ada aku abaikan kerana kesilapan kecil yang aku miliki . mungkin jodoh ada bila tiba msanya 'dibenak aku berkata'.

-okey lah mungkin aku masih seperti ini hanya untuk waktu lamanya dan bukan selamanya kerana aku pun perlukan lelaki itu dalam hidup aku harap ia ada walaupun hanya untuk seketika masa nanti .

Tiada ulasan: