Khamis, Julai 4

Sekiranya ANDA tahu siapa saya disebalik JEP !

Hehehe..bunyi tajuk catatan macam scary gila..hahaha..
sebenarnya saya orang kuat disebalik akaun page WE LOVE JEP SEPAH ! Kenal siapa admin dia tak? saya yang berusaha dan bertanggungjawab dari bermula terbitnya page tu sampai sekarang..al maklum la setelah terasa ramai pula pengikut jep saya rasa berbesar hati sebab berjaya membuat page tu nampak ceria..

nak dijadikan cerita..ramai orang kuat jep menanyakan siapa saya disebalik ADMIN WLJS tu..hampir rasa terlalu berahsia akhirnya saya beranikan diri mesej jep untuk memberikan kebenaran siapa saya..diulangi...*jep je tahu siapa saya.. hehee :)
cuma tak terlalu expose sangat la..

saya selalu update gambar terkini jep melalui akaun Fb kawan saya..#minta maaf jep kalau ada gambar privasi jep saya dedahkan..saya hanya ada niat baik mahu berkongsi dengan peminat jep...bukan untuk tujuan lain..

kalau nak diceritakan dari mana asal jep saya tahu bermula dari #Maharaja lawak mega 2011 sejak dari itu saya rasa jep adalah pelawak yang saya suka sangat sampai sekarang..dan bermula dari titik tolak itulah saya hasilkan page WLJS..andai kata page itu ada khilaf atau ada kata yang tidak menyenangkan saya minta maaf sangat sangat pada pengikutnya...

saya rasa ada segelintir dari anda yang hardcore fans jep tahu saya selalu update benda dari benda yang sahih..kerana yang sahih itu kebenaran...kecuali aktiviti jep ditunda...dan ada kadang kala page itu diseliakan oleh orang orang yang saya percayai...walaupun anda mungkin terasa saya ada kala menipu siapa saya..tapi saya cuba berikan kebenaran..





sekali lagi saya minta maaf andai kebenaran saya kali ini menguris atau menyentapkan hati anda semua bahwasanya siapa saya disebalik admin yang bertanggungjawab untuk meng'update 'segala aktiviti harian jep..andai terkasar atau mengores hati anda..saya berbesar hati untuk meminta maaf , begitu juga untuk #encik JEP .

DAN AKHIR SEKALI...SEGALA MESEJ YANG ANDA KIRIMKAN BUKAN SEMUA DAPAT DIBALAS..DAN ADA SESETENGAH DARI MESEJ ANDA SAYA TIDAK SEMPAT BACA..JUGA MESEJ ANDA SEMUA PRIVASI DI MINDA SAYA..

*Terima kasih kerana masih menyokong page saya...walaupun sekarang banyak page dibuat khas untuk jep/sepahtu :)

Tiada ulasan: