Jumaat, Julai 5

Saya mimpi kain dan darah


-KAIN-

#Bermimpi memakai kain atau pakaian putih Ramalannya akan mendapat kebaikan dan dihargai


#Bermimpi memakai pakaian bewarna hijau Ramalannya segala cita-cita diperkenankan Tuhan

#Bermimpi memakai pakaian warna merah atau hitam Ramalannya akan ditimpa sesuatu perkara yang tidak baik (anda harus berhati-hati membuat keputusan)

#Bermimpi kain yang kita pakai koyak Ramalannya berlaku kematian keluarga terdekat

   
-DARAH-   #Bermimpi air laut atau sungai bercampur darah Ramalannya bahaya akan menimpa diri atau kediaman atau negeri anda

#Bermimpi darah keluar bercucuran dari tubuh Ramalannya akan berpisah dengan ibu atau akan sakit

#Bermimpi diri dipukul orang hingga berdarah Ramalannya akan mendapat harta kekayaan

#Bermimpi membuang darah Ramalannya akan sembuh dari penyakit


  ---------->        semalam balik dari kerja pukul 900 malam..lepak dengan member balik pukul 1100malam..penat sangat terlelap ..dalam tidur tu mimpi sangat memelikkan..aku mimpi aku ada kesan darah..dan ada suatu kain yang sentiasa mengekori mimpi aku..dan paling aku tak boleh ingat aku nampak seorang perempuan berbaju tidur tapi pakai kasut tumit tinggi..hmmm...kenapa mimpi aku sebegitu adakah disebabkan terlalu penat atau aku ada langgar sesuatu benda yang aku tak pasti..

wallahualam..aku harap dan berdoa agar mimpi aku tidak ada kena mengena dengan realiti hidup aku..ameen.. :)

Tiada ulasan: