Sabtu, Mei 19

Bila sakit akan di pandang rendah

sejak akhir-akhir ni, aku sakit bertimpa.. tak apa itu bahagian aku dapat.. tapi tolonglah hormat sikit..kalau rasa nak menghina atau rasa tak suka tak payah dengan cara herdikkan atau kata kasar macam aku tak ada perasaan..aku belum cacat kekal cuma tak mampu berjalan dengan sempurna je. tapi cara pandangan dah kata-kata yang boleh menyinggung perasaan aku. tak ke kau semua tahu yang setiap manusia ada perasaan termasuk kau juga ada perasaan . tak kisahlah nak kata aku ni bakal jadi OKU ke nak cakap cacat ke yang penting apa yang aku rasa kau takkan rasa . yang orang tau aku cacat . entahlah kalau kau orang kata kau sempurna tahniah . cuma kadang-kadang nikmat allah bagi ni sekejap je . dan aku pernah rasa sepanjang usia aku sehingga 24 tahun.. allah tahu apa yang dia rancang tapi aku tak sanggup dengar orang mencerca aku sebab kata-kata manusia tajam dia hanya boleh menambah dosa . ;(

Tiada ulasan: