Khamis, Ogos 11

semuanya KALAU bukan sebab dia !!

aku dah lama nak share cerita tentang seorang kawan yang suka tikam belakang ni.
aku dulu memang ada kawan, kemana saja aku mesti dengan kawan tu.. hari berganti bulan tahun dan penghujung segala tarikh aku masih berkawan dengan dia..

bila habis sekolah aku bekerja, aku dapat tambah kenalan yang berbeza dari kawan ni,aku keja sbb aku benti keja ni sbb aku rasa tak selesa atas tekanan seseorang yang rapat dgn aku, btw aku tak kisah pon, sebab aku ni jenis pemaaf !

bila tahun bertukar dan masing-masing punya kedewasaan sendiri, dari situ tercetusnya sengketa!
nak kata aku yang gila maybe ada, tapi yang suka mempermainkan perasaan seorang kawan yang setia macam aku adalah DIA!!!

macam-macam aku ikut sebelum tu, dapatkan keja satu tempat dengan aku, banyak kali aku tolong tapi bukan bermakna dia tak pernah tolong aku , tapi ini tahap melampau bila aku fikirkan balik.
aku berhenti kerja yang dah lama aku buat dan aku suka tup tup dia ajak aku g kerja jadi data entry yang jauh lagi membuang duit tu, tak cukup dari kerja tu tup tup kena buang kerja atas alasan bodoh company tuh, dah la raya lagi sebulan je masa tuh, aku redha...

last-last aku menggangur.. aku memang tak pernah menyesal sedikit pun masa tu, tapi sejak kebelakangan ni sikap dia yang agak membosankan aku dan anggap diri dia terbaik dari sawah dia ingat dia bagus ! oppsss , sorry gemok ! u not my TASTE for select u as a friend okey !! u r NOTHING !!

*aku malas nk umpat byk2 bulan pose kan..
esok lusa story morry lagi nyah ... :)

2 ulasan:

syazwiaizat berkata...

hmm :))

ameera berkata...

ehhh.. tau ke sapa??