Selasa, Julai 5

saya jumpa pierre

tahu tak berapa tak keruannya aku bila aku jumpa PIERRE ANDRE  tu.. so sporting and cool person beb :)
hemm..aku memang tak tahu nak buat apa masa tu ,tunggu sampai shooting dia break tukar prop je, lepas tu aku cepat2 ambil gambar dgn dia, really-really terharu beb :) dia menarik sebab dia ada senyuman yang menawan bagi aku, heheheh angau dah aku nih, tapi aku memang tak boleh nak buat apa dah bila depan-depan dgn abg pierre tuh, cakap pun malu nih, apa ntah lagi nak say thanks . huhhh penangan jejaka sweet aku tuh.. hahahha..

aku sempat bergambar dengan YANA SAMSUDIN but aku ni kalau pelakon tu gegurl aku kurang sikit la nak mesraaaaaaa~ hahaha tapi aku bergambar gak buat kenangan katanyerr..

masa aku jumpa dorg kat giant klang sebelah fun fair tu dorg tgh shooting filem 3TEMUJANJI, hemm maybe next year punya citer kot tak pun hujung tahun nih..bayangkan shooting waktu petang di fun fair plak tu, panas ye tak payah citer la.. cut and take berapa kali aku tengok..berpeluh-peluh pun ada gak..pelakon extra bukan main ramai tu, tapi ok la kan,extra pun masuk gak tv nanti :) hehee


Tiada ulasan: